Jak vytvořit dokonalý Airbnb profil? Buďte originální a nepodceňte fotky
Když si vaši hosté vybírají mezi nabízenými pronájmy, nejsilnější zbraní, kterou máte v danou chvíli, je v první řadě volba názvu vašeho ubytování spolu s popisem a také samozřejmě fotografie, které mají hosté k dispozici. Máme pro vás různé tipy a triky, které vám pomohou, aby vaše reklama vypadala co nejlépe a zaujmula co nejvíce hostů. Pokud si […]
Když si vaši hosté vybírají mezi nabízenými pronájmy, nejsilnější zbraní, kterou máte v danou chvíli, je v první řadě volba názvu vašeho ubytování spolu s popisem a také samozřejmě fotografie, které mají hosté k dispozici. Máme pro vás různé tipy a triky, které vám pomohou, aby vaše reklama vypadala co nejlépe a zaujmula co nejvíce hostů.
Pokud si sebe samotné představíte v pozici zákazníka musíte uznat, že se se s reklamou a chytlavými slogany setkáváte každý den. Můžete se buď rozhodovat na základě rozumu nebo na základě svých individuálních pocitů. Výsledek je vždy stejný: marketingová strategie produktu nás nějakým způsobem ovlivňuje a výjimkou není ani reklama Airbnb. Vaším největším zájmem jakožto majitele je proto aby si potencionální hosté vybrali právě vaše ubytování.
Čemu se vyhnout
- Příkladem některých z počátku málo viditelných chyb je třeba název ulice a čísla popisného v samotném názvu, protože většina vašich hostů jsou turisté, kteří stejně nemají tušení kde se která ulice nachází. Představte si sami sebe když někam cestujete, copak před odjezdem znáte každou ulici?
- DŮLEŽITÉ: pokud se váš byt nachází v blízkosti nějakého známého místa, určitě byste tento fakt měli zařadit do samotného názvu, abyste zdůraznili, jak skvělé situované vaše ubytování je. V popisku určitě vždy uvádějte odkaz na blízko se nacházející kultovní oblast, abyste hostům alespoň trochu přiblížili kde se byt nachází.
- Při pohledu na dostupná ubytování v Praze je samozřejmě co nejlepší se ubytovat v blízkosti významných památek než na samotném okraji města.
- Další chybou je, když majitelé nedostatečně popíšou potenciál svého ubytování. Je zásadní, aby popisek uvedený u inzerátu byl co nejdelší. Můžeme vám zaručit, že se vaše nemovitost bude následně objevovat mezi těmi nejlepšími
- Vyhněte se nudným, častým a neosobním slovům a snažte se vyhnout klišé frázím.
Je název dostatečně chytlavý?
Na Airbnb portálu je název ubytování nejdůležitější. Je to to první, co vaši potencionální hosté mohou vidět a podle čeho se rozhodnou, jestli se na váš profil podívají, a proto je vhodné zvolit název, který upoutá pozornost.
- Vždy si zvolte cílovou skupinu, kterou chcete oslovit a komunikujte s nimi vřele a s respektem. Například byt, který je postaven v retro stylu můžete buď nabídnout starší generaci anebo se můžete snažit oslovit generaci mladší a vymyslet nový trend. Jak vám zní „retro je nová černá?“ Netradičně, že? Netradičnost a unikátnost je to, co hosté vždy ocení.
- Pokud je na vašem bytě něco mimořádného, nebojte se to zmínit v samotném názvu.
- Na Airbnb je také k dispozici značné množství smajlíků, a pokud najdete nějaký, který se vám hodí do kontextu, určitě neváhejte ho použít! Dobře umístěný smajlík tak i pomůže vizuální stránce celého názvu. Máte i jiné nápady, jako třeba použít nějakou otázku jako titulek vašeho ubytování? Nebojte se a riskujte.
Jak napsat dobrý popisek?
- Krátký, maximálně 500 slov dlouhý souhrn by měl zahrnovat název a fotografie. V souhrnu také není úplně nutné zmiňovat například vybavení celého bytu, jelikož tyto informace si mohou hosté přečíst v sekci vybavení.
- Souhrn je jakousi doložkou, ne seznamem. Prostřednictvím tohoto textu se ukazujete vaším budoucím hostům, kteří se třeba na základě tohoto textu budou rozhodovat zda se u vás ubytují či ne.
- Je to chvíle, kdy můžete i jako správní Airbnb uživatelé ukázat, proč se pronájmu věnujete. Co vás k tomu vedlo a jak jste se k tomu dostali. Můžete zmínit celý váš příběh a přidat trochu lidskosti a osobního kouzla, díky kterému váš byt nebude působit tak chladně. Vašim posláním je, aby se hosté cítili dobře a přesvědčit je, že váš byt je právě to, co co potřebují.
- Nezapomeňte na to, že popisek má dvojí účel: získat více rezervací a započít nové zážitky spojené s hostováním.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte a kontaktujte nás.